Το Miha bodytec είναι πολύ απλό στη χρήση του. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να κανονίσεις τη συνεδρία και να έρθεις στο χώρο μας.

 

Πριν αρχίσει η συνεδρία, φοράς το ειδικά σχεδιασμένο γιλέκο που διατίθεται σε διάφορα μεγέθη για τέλεια εφαρμογή, το οποίο περιέχει ηλεκτρόδια στις ζώνες της άνω και κάτω πλάτης, των ραχιαίων μυών, στους κοιλιακούς και το στήθος. Οι επιφάνειες των ηλεκτροδίων καλύπτονται με ένα απορροφητικό, αντιβακτηριακό στρώμα από μικρο-ίνες. Αφού αρχίσει η συνεδρία που διαρκεί 20 λεπτά υπό την επίβλεψη του γυμναστή, το γιλέκο έρχεται σε επαφή με την ειδικά σχεδιασμένη ένδυση, επιτρέποντας σε όλες τις ομάδες των μυών να διεγείρονται ταυτόχρονα ή μεμονωμένα.

 

Στις μεγάλες μυϊκές ομάδες (πόδια, κοιλιά, γλουτοί, πλάτη, στήθος, χέρια, ώμοι), τοποθετούνται συνολικά οκτώ ζευγάρια ηλεκτρόδια. Η κοιλιακή ζώνη διεγείρει τους γλουτιαίους μύες, ενώ ηλεκτρόδια χεριών και ποδιών διεγείρουν όλους τους μύες των χεριών και των ποδιών. Μέσω των μικρών διεγέρσεων που προκαλεί το γιλέκο Miha bodytec, ενεργοποιούνται και ασκούνται όλοι οι μύες που βρίσκονται ανάμεσα στα ηλεκτρόδια, αλλά και οι μύες που βρίσκονται βαθύτερα στο σώμα, όπως αυτοί στο πυελικό έδαφος ή οι βαθείς ραχιαίοι μύες. Έτσι, αποφεύγονται οι μονομερείς πιέσεις και η ενδεχόμενη μυϊκή ανισορροπία, ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνεται η εντονότερη άσκηση κάθε επιμέρους μυός, σε σαφώς πιο σύντομο χρόνο και με πολύ λιγότερο κόπο σε σχέση με την παραδοσιακή γυμναστική.

 

Η ενσωματωμένη κάρτα δίνει τη δυνατότητα για τη συλλογή εξατομικευμένων εφαρμογών και στόχων εκγύμνασης ανά πάσα στιγμή, με το πάτημα ενός κουμπιού. Το σύστημα αυτό με την ενσωματωμένη κάρτα, εξυπηρετεί στη στοχευμένη προσωπική άσκηση, καθώς αποθηκεύει τα δεδομένα και τις επιλογές εκγύμνασης του κάθε ατόμου ξεχωριστά. 

 

Με τη βοήθεια των εξατομικευμένων προγραμμάτων του Miha bodytec διάρκειας 20 λεπτών και σε συνδυασμό με την αερόβια άσκηση και το τρέξιμο στο διάδρομο, προάγεται η πολυλειτουργικότητα της προπόνησης με εντυπωσιακά αποτελέσματα όπως Χάσιμο  βάρους και Κάψιμου λίπους.

 

Η εκγύμναση μπορεί να πραγματοποιηθεί σε οριζόντια θέση (χωρίς άλλη άσκηση) ή με ενεργό τρόπο, δηλαδή με συμπληρωματικές ασκήσεις σε όρθια στάση ή ακόμη και δυναμικά μέσα από περίπλοκες κινήσεις.